loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 2595 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (5)

IGI مخفف کلمه I’m Going In و نام بازی محبوبی است که بی شک همه طرفداران سبک اکشن با این بازی آشنایی دارند. نسخه 1 این بازی که محبوبیت بی نظیری را در بین گیمرها کسب کرد، با حجم کم نیز دارای گرافیک قابل قبولی بود، حال نسخه 2 نیز بسیار قابل تر از نسخه 1 ظاهر شده، و درعین کم حجم بودن، جزو بازی های کاربرپسند است. بازی IGI2 نوعی طراحی شده است که باید برای کسب امتیاز و قدرت یافتن از دقت و هوش استفاده کنید، به عبارتی تنها با جنگ و جدال کاری از پیش نخواهید برد. بازی دارای بیش از 19 منطقه است و در سه قاره اتفاق می افتد و دارای صحنه های درگیری زیباییست که باعث هیجان بخشیدن بیشتر به بازی خواهد شد. بیش از 30 اسلحه متنوع برای استفاده در بازی وجود دارد که با کسب امتیاز اجازه دسترسی به اسلحه های قوی تر را خواهید داشت. مأموریت شما این است که یک تنه به طور مخفیانه وارد پایگاه دشمن شوید و مهمات و افراد آن را بررسی کنید و سپس اقدام به نابودسازی آنها کنید. امکاناتی همچون دوربین دید در شب، لپ تاپ و اطلاعات ماهواره ای و سیستم هوشمند با زنگ هشدار و … در انجام مأموریت ها به کمک شما خواهند آمد. دشمنان از هوشی مصنوعی بسیار قوی برخوردار هستند که باعث شده است تا بازی به سمت واقعیت سوق پیدا کند. لازم به ذکر است نسخه پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که حجم آن از یک گیگابایت به 180 مگابایت کاهش یافته است. هم اکنون این بازی زیبا و محبوب را از سایت فیس گیم به طور رایگان دریافت کنید.

رضا بازدید : 479 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

گیاهان در مقابل زامبی ها - نقل ​​از کامپیوتر محبوب بازی استراتژی به تلفن همراه است. بازی متفاوت کمی از آنالوگ کامپیوتر خود را، اما به طور کلی این دو بازی یکسان هستند.

یک خانه است که باید به آن محافظت شود. گروه ترکان و مغولان زامبی می آید گام به گام و آنها تنها به مغز نیاز داریم کارشناسی ارشد. فقط گیاهان جهش یافته خاص می تواند حمله خود را منعکس کند.

محمدرضا بازدید : 895 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Freedom Fall یک بازی پلتفرمر هیجانی در یک برج زندانیست که تا دل ابرها میرسد. این بازی که با نوعی از نقاشی دستی ارائه شده است با حرکت سقوط آزاد و داستانی ساخته ی هوش و احساس فضایی سرشار از لذت و جاذبه را به ارمغان می آورد. شما با آزادی می یابید راه خود را از میان دامها و فضاهای هیولایی پیدا کرده و پیش می روید، در ادامه هرچه به جلوتر می روید متوجه میشوید که چیزاهایی که می بینید آنگونه که به نظر میرسند نیستند. در آخر شما مجرم و بیگناه را کشف می کنید اما تا آن زمان دامهای کشنده و مبارزه با دراگون، بالون های کشنده و خطرات زیادی سر راهتان قرار دارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

رضا بازدید : 425 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

در 100 ماموریت کوچک شما توسط یک گروه ترکان و مغولان از زامبی صبر کردم. کشتن همه آنها، در غیر این صورت آنها شما را بکشند .... مدیریت راحت، نقاشی 3D خوب و سطح فکر کردن احساس دلپذیر را در حافظه خود را برای مدت طولانی ترک کنید. این بازی خواهد بود بدون وقفه به پایان رسید. موفق باشید.

رضا بازدید : 417 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

فدراسیون فوتبال بازی ویدیویی و آخرین نسخه از سری فوتبال طرفدار تکامل، توسعه یافته و منتشر شده توسط کونامی است. این سری از بازی های PES نگه رقابت طولانی بین سری فیفا، که دو فوتبال برتر ویدئویی بازی های منتشر شده تا به امروز است.

سه نوع های مختلف، رنگ ها و متن های جدید عضویت در تیم و لباس جدید 2012-2013 فصل چکمههای نارنجی پس زمینه جدید تصاویر انواع جدید و اشکال از انواع ESPN رتبه بندی 3 بیلبوردهای جدید در بازی دوستانه و قهرمان لیگ برتر حالت برنابئو، نیوکمپ، سان Siro، قدیمی ترافورد و رزومه استادیوم نخست لیگ، LMF-پتروبراس، سری А، لا لیگ برتر، دیگران (1 آرژانتینی، +3 کلمبیا اروپا)؛ قوانین جدید داوری در ورودی و خیلی چیزهای دیگر!

محمدرضا بازدید : 547 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازي كامپيوتري جديد 4 شگفت انگيز Fantastic Four بازي كامپيوتري جديد بر گرفته از فيلم معروف 4 شگفت انگيز است كه در اين بازي تمام 4 شخصيت اصلي اين فيلم به شكل زيبايي به بازي گرفته شدن و امكان هدايت به شكل فوق العاده طبيعي همانند فيلم داده شده است در اين بازي شما همانند داستان اصلي فيلم به جنگ با اهريمن و دشمنان خود خواهي رفت و در مراحل مختلف باهر يك از شخصيت هاي بازي به صورت مجزا شما بازي خواهيد كرد از خصوصيات برتر ديگر اين بازي كامپيوتري به نسخه بدون نصب پرتبل بودن ان است كه با يك كليك ساده قابليت اجرا دارد. اين بازي كامپيوتري با لينك مستقيم دانلود به صورت رايگان اماده  دانلود شده است.

محمدرضا بازدید : 382 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

این بار هم با یک بازی مهیج دیگر در خدمت شما کاربران گرامی هستیم. بازی که تقربیا می توان از خانواده  crash به حساب آورد. بازی که برای شما آماده کرده ایم بازی بسیار متفاوت می باشد و دارای سبک جالب و زیبا است.در این بازی شما می توانید هر شخصیتی که دوست دارید انتخاب کنید. و  با تمام قدرت به مسابقه بپردازید و با رقیبان خود به جدال های جالبی دست بزنید. این بازی دارای حجم نسبتا کم اما از گرافیک و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از ویژگی های این بازی می توان به داشتن 30 مرحله مهیج، قابلیت اجرای بازی به صورت آنلاین و شبکه، موسیقی متن جالب و محیط شاد و کاربر پسند اشاره نمود. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,286
  • بازدید ماه : 2,286
  • بازدید سال : 49,701
  • بازدید کلی : 318,199
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ