loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 965 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

شما در این بازی پادشاه روم باستان هستید که باید این دهکده ی کوچک را به امپراطوری بزرگ تبدیل کنید که کار بسیار سختی پیش رو دارید این بازی که بر اساس حقایق ساخته شده است و در یک برهی زمانی شما را قرار می دهد که می تواند فراتر از یک بازی برود و شما را با تاریخ نیز آشنا سازد که بسیار مفید هست اما در این بازی شما باید فرمانده هان شجاع دلی را پرورش دهید که برای شما بجنگند و کشور گشایی کنند شما مردمان خوبی دارید و شما نیز باید تمام تلاشتان را کنید که یک امپراطوری آباد درست کنید و کسی در سختی نباشد .تیم نویسندگان وب سایت فیس گیمز این بازی بسیار مهیج و زیبا را به همه شما عزیزان پیشنهاد میکنم.

محمدرضا بازدید : 373 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی رانندگان حرفه ای دو نسخه جدید بهمراه میلیونها تومان پاداش نقدی و غیرنقدی را هم اکنون آغاز کنید! مدرنترین بازی ماشینی روز دنیا، سرور جدید رانندگان حرفه ای 2 آغاز شده است. در کنار هزاران بازیکن دیگر رقابت کنید و از جوایز روزانه، هفتگی و ماهانه بهره مند شوید.
در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید، اولین اتومبیل خود را بوسیله پاداش ثبت نام در سرور خریداری کنید، رقابت را آغاز کنید. خرید اتومبیلهای اسپورت و کلاسیک، ارتقا اتومبیل، قطعات مدرن در بازی رانندگان حرفه ای در دسترس شما میباشد.بازی رانندگان حرفه ای 2 کاملا رایگان است، بازی کنید و پاداش دریافت کنید!
جایزه نفر اول سرور یک دستگاه Samsung GALAXY Tab!


محمدرضا بازدید : 570 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

بازی طوفان دزدان دریایی که بهترین بازی آنلاین در سال 2012 لقب گرفته است هم اکنون به زبان فارسی و در سرور های ایران در دسترس گیمرهای ایرانی قرار گرفته است.شما در این بازی که به سبک بازی های ایفای نقش طراحی شده است یک دزد دریایی خواهید بود و با کشتی خود در آب های بی کران سفر خواهید کرد.
جنگ های روزانه ، ماموریت ها ، حمله به هیولاها، پیدا کردن نقشه گنج و ... از جمله امکانات این بازی است که با گرافیکی بی نظیر و بدون نیاز به دانلود در اختیار گیمر ها قرار گرفته است.از آن جا که این بازی به صورت جهانی با دیگر گیمر های دنیا انجام می شود، هم اکنون گیمر های ایرانی در این بازی اتحاد های مختلفی را به اسم ایران ساخته اند و در حال رقابت با گیمرهای دنیا هستند. دنیا منتظر دیدن توانایی های گیمرهای ایرانی است ...



 

محمدرضا بازدید : 895 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی war chess یا شطرنج سه بعدی یکی از بازی های فکری وجذابی است که تا به حال ساخته نشده است .دراین بازی کلیه قوانین شطرنج کاملا برپاست ولی در این بازی مهره های شطرنج به شکل های گوناگون از جمله انسان .حیوانات. وبقیه موجودات هستند .هنگامی که شما درحال بازی کردن هستید درصورت از بین بردن مهره دیگر او فوری زمین را ترک نمی  کند بلکه جنگی میان دو مهره صورت میگیرد وسپس مهره سوخته شکست می خورد.از ویژگی های این شطرنج این است که شما میتوانید درمکان های گوناگون از جمله کاخ ها سیاهچال ها جنگل بیابان و...به مبارزه بپردازید ولذت ببرید هم اکنون شما میتوانید این بازی زیبا را از وب سایت فیس گیم به طور کاملا رایگان دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 629 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم نویسندگان وب سایت فیس گیم امروز تصمیم گرفت یک نرم افزار بسیار جذاب ومتفاوت برای شما عزیزان قرار دهد .نرم افزارgame gain یک نرم افزار فوق الاده حرفه ای بوده که گرافیک بسیاری از بازی ها را به بالاترین حد می رساند.حتما بعضی از شما ازپایین بودن گرافیک کامپیوترتان رنج میبرید ونمی توانید بازی هایی که دارای گرافیک بالا هستند .بازی کنید نرم افزار گیم گین این امکان را به شما می دهد که بازی هایی که به گرافیک بالا نیاز دارند به راحتی بازی کنید .وگرافیک بازی هارا دو چندان میکند.هم اکنون شما میتوانید این نرم افزار را از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 486 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

به دلیل استقبال گرم شماعزیزان از سری بازی های GTA تیم نویسندگان وب سایت فیس گیم امروز تصمیم گرفت سری جدید کلیه کد های تقلب بازی GTA4 را برای شما عزیزان وکاربران قرار دهد.حتما شما هم تا به حال به دنبال کدهای تقلب یا رمز های این بازی می گشتید اما الان وب سایت فیس گیم تمامی این کدهارا برای شما عزیزان برای دریافت گذاشته ومیتوانید به راحتی و رایگان دریافت نموده و استفاده کنید.این کدها شامل انواع اسلحه,انواع اتومبیل , تغیرات اب وهوا ,تغیر در شخصیت بازیگر و...میباشند.

برای دریافت کد هابه ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمدرضا بازدید : 3188 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (3)

بازی بن تن -Ben 10 یکی از بازی های اکشن وجذاب بوده که دارای هیجانات خاصی میباشد .این بازی در بین گیمر های ایرانی دارای طرفداران زیادی است .بازی بن تن بر اساس انیمیشن ben 10 ساخته شده است.ازویزگی های این بازی می توان اشاره کرد جم بسیار کم وگرافیکی عالی که هم اکنون شما میتوانید این بازی را به طور رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

برای دریافت بازی به ادامه مطلب رجوع کنید

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,562
  • بازدید ماه : 2,562
  • بازدید سال : 49,977
  • بازدید کلی : 318,475
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ