loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 527 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

حتمآ اکثر علافه مندان به بازی های اتومبیل رانی با محصولات شرکت EA یعنی سری مسابقات جنون سرعت یا Need for Speed آشنایی دارند.Underground یکی از بازی های معروف اتومبیل رانی از سری بازی های NFS ساخت کمپانی EA می باشد. در این بازی بسیار جذاب شما با سرعت های بسیار بالا در جاده های مختلف مسابقه می دهید تا برنده شود. با برنده شدن در هر مسابقه مقداری پول کسب می کنید که با استفاده از آن می توانید ماشین جدید با امکانات جدید تر و قابلیت سرعت بیشتر خریداری کنید. همچنین یکی از نکاتی که سبب شده این بازی نسبت به سایر مسابقات اتومبیل رانی متمایز گردد قابلیت سفارشی کردن ماشین هاست. در واقع شما قادرید تا در قسمت های مختلف خودرو به دلخواه خود تغییراتی را ایجاد نمایید این تغییرات شامل تغییرات فنی جهت افزایش قدرت موتور و در نتیجه افزایش سرعت اتومبیل و همچنین تغییرات ظاهری که میتوانید با استفاده از آنها اتومبیل خود را به دلخواه خود اسپورت نمایید مانند رینگ, پایین آوردن شاستی اتومبیل, تغییر رنگ, دودی کردن پنجره ها, چسباندن برچسب های مختلف و … گرافیک این بازی در حد بسیار عالی بوده و شما در این بازی لذت اتومبیل رانی واقعی را تجربه خواهید کرد.

محمدرضا بازدید : 988 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

بار دیگرتیم نویسندگان وب سایت فیس گیم تصمیم گرفت یکی از بازی های زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران گرامی به نمایش بگذارد.هالک یا همان غول عظیم الجثه سبز رنگ جزو یکی از قهرمانان و شخصیت های کارتونی محبوب است که با حرکات و تکنیک های جالب جنگی که نشان از قدرت بدنی بالاست باعث شده است تا افراد زیادی مجذوب این ابر قهرمان شوند. در این بازی نیز هالک را مثل سابق پرقدرت و بی باک خواهید دید که نابود کردن رقیبان که شامل سپاه جنگی، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده است را نیز برعهده دارد. دربازی بیش از 40 نوع سبک مبارزه از هالک را در اختیار دارید تا با سپاه عظیمی که قصد تسلط بر دنیا و نابودی هالک را دارند مبارزه کنید و آرامش دوباره را به دنیا برگردانید. هم اکنون شما میتوانید این بازی زیبا و کم حجم را که برگرفته از کارتون هالک سبز است را از سایت فیس گیم دریافت کنید.

محمدرضا بازدید : 983 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

Just Cause 2 نام بازی بسیار جالبی است که در آن شما با گروه های مافیایی رو به رو هستید و باید با آنها مقابله کنید. برخی این بازی را مانند بازی GTA می دانند و در برخی موارد حتی نسخه شماره 2 آنرا سرتر از بازی GTA می دانند چرا که در این نسخه جدید که پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه شماره 1 آن منتشر شده گرافیک بازی به صورت چشمگیری افزایش یافته و همچنین امکانات و قابلیت های جدیدی به شخصیت اول بازی نیز اضافه گردیده است. شما در این بازی کنترل فردی به نام ریکو را در اختیار خواهید داشت که بعد از به پایان رساندن ماموریت خود در نسخه شماره 1 بازی در جزیره Panau در حال استراحت و گذراندن تعطیلات می باشد که مجددآ با پیشنهاد جدیدی که به او می شود قصد نفوذ به گروه های مافیایی را دارد تا در آخر فرد شروری بنام Tom Sheldon را بکشد. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 607 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم و زیبای سندباد و افسانه هفت دریا، توسط کمپانی معروف Atati طراحی و انتشار یافته است. بازی شباهت زیادی به کارتون سندباد دارد و به نوعی نشأت گرفته از آن است، مثلا میمون باهوش و قالیچه پرنده نیز در بازی به کمک سندباد خواهند آمد، سند باد باید از هفت دریای مرگ بار عبور کند تا به تخت و پادشاهی خود برسد، هریک از این هفت دریا سختی ها و شخصیت های منفی خاص خود را دارند که باعث جذابیت بیشتر بازی میشود. درابتدا سندباد توسط شما آموزش می بیند تا طرز جنگ تن به تن و شمشیر زدن را یاد بگیرد و سپس کم کم بازی شروع می شود و یک به یک باید از دریاها عبور کنید، در راه سوار کشتی می شوید که باید با تیرکمان بزرگ متصل به کشتی موجودات عجیب پرنده را از پای درآورید و خیلی اتفاقات مهیج دیگر در داستان بازی به چشم می آید. این بازی زیبا را می توانید ازسایت فیس گیم به طور رایگان دریافت کنید.

محمدرضا بازدید : 314 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)


Urban Freestyle Soccer بازی پر طرفداری است که بر گرفته از فوتبال خیابانی می باشد. این بازی بر خلاف سایر بازی های فوتبال که در چمن برگزار می شوند دارای محیطی کاملآ متفاوت می باشد. در واقع شما این بازی را در خیابان و محل هایی که زمین آنها آسفالت است انجام می دهید. بازیکنان این بازی با لباس های یک دست بازی نمی کنند بلکه هر یک با لباس معمولی و طبیعی در یک تیم هستند. همچنین هر کدام از بازیکنان دارای مهارت های ویژه ای در دریبل و جا گذاشتن بازیکن مقابل خود است به عنوان مثال انجام حرکات آکروباتیک در هنگام دریبل بازیکن مقابل یکی از حرکاتی است که بازیکنان از آن در بازی استفاده می کنند. شما میتوانید این بازی را به صورت تک نفره و یا دو نفره با دوستانتان انجام دهید و از بازی کردن به سبک فوتبال خیابانی لذت ببرید. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 1211 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

درست در زمانیکه شما با خیال راحت مشغول خوردن جوجه سرخ شده ی مورد علاقه تان هستید، مرغ های مهاجم 2 در حال برنامه ریزی برای یک حمله ی سازمان یافته به زمین هستند. خود را دوباره آماده ی سفر به کهکشان و مبارزه برای نجات جهان کنید. در این بازی شما با سفینه ی کوچک خود باید در مقابل مرغ های مهاجم بایستید و آنها را نابود سازید. مرغ های مهاجم با پرتاب تخم مرغ به سمت سفینه ی شما قصد دارند تا شما در انجام این ماموریت مهم تان شکست دهند اما سفینه ی شما مجهز به سلاح های قدرتمندی است که می تواند این مرغ های مهاجم را نابود سازد. از ویژگی های این بازی میتوان به امکان بازی به صورت یک یا دو نفره و همچنین امکان ارتقا قدرت سلاح های سفینه با دریافت پکیج های افزایش قدرت در بازی اشاره نمود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 1225 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

خبر بزرگ: آنا دوباره برگشته است! حالا او مشتاق تر و فعال تر از قبل شده و ایده های بسیار بزرگی در ذهی خود می پروراند! آیا شما هم می خواهید با او کشاورزی کنید؟ پس فرصت را از دست ندهید! میوه ها و سبزیجات، حیوانات و پرندگان، نانوایی ها و پارچه فروشی ها – همه ی آنها منتظر شما در  Farm Maria2 هستند! آنا و باب، کشاورز جذاب و قوی دهکده باهم ازدواج کرده اند! حالا شما می توانید به آنها کمک کنید تا در این بازی مهیج و سرگرم کننده با مدیریت زمان رویای هایشان به حقیقت بپیوندد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,525
  • بازدید ماه : 2,525
  • بازدید سال : 49,940
  • بازدید کلی : 318,438
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ