loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 371 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Angry Birds Rio سومین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار پرندگان خشمگین به شمار می رود که توسط Rovio ساخته شده است. این نسخه که به خاطر توافق بین شرکت 20th Century Fox و Rovio، بر اساس انیمیشن Rio ساخته شده همان فرمول همیشگی Angry Birds را دارد ولی با کمی تغییر. شاید مهمترین این تغییرات اضافه شدن غول آخر به بازی باشد که در نسخه های بعدی هم از آن استفاده شد. Rio که در اسم بازی دیده می شود، به شهر ریو دو ژانیرو برزیل اشاره دارد که ماجراهای این انیمیشن در آن جریان دارد و در مورد قاچاق پرندگان و حیوانات است. از نظر اساس گیم پلی بازی تفاوت چندانی صورت نگرفته است. بازیکنان هنوز هم باید با استفاده از یک تیرکمان پرندگان خشمگین را به هدف پرتاب کنند.

البته با این تفاوت که به جای خوک های زشت باید قفس پرندگان زندانی شده را نشانه بروند. در بین مراحل میمون های بومی این منطقه هم مزاحمت ایجاد خواهند کرد و این مساله کار را سخت تر می کند. در بعضی از مراحل هم، حتی می توان از دو پرنده نقش اول انیمشین Rio با نام های Blu و Jewel هم استفاده کرد. در کل دو غول آخر در بازی وجود دارد که یکی از آنها Nigel، شخصیت منفی انیمیشن و دیگر هم رئیس میمون هاست. در یکی دیگر از مراحل هم یک سگ بزرگ به پرندگان کمک خواهد کرد تا میمون ها را راحت تر از بین ببرند. برای افرادی هم که به پیدا کردن آیتم های مخفی در بازی های قبلی علاقه دارند باید بگوییم که در سرتاسر این نسخه هم این آیتم ها پراکنده شده اند. Angry Birds Rio 1.7.0 برای کسانی که از حال و هوای نسخه های قبلی خسته شده بودند، یک نسخه ویژه است که علی رغم حفظ هسته اصلی سری، روح تازه ای در خود دارد.

محمدرضا بازدید : 420 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Pourang Legend یا افسانه پورنگ یکی از بازی های ماجرا جویانه ای است که بر اساس شخصیت عمو پورنگ ساخته شده است . داستان این بازی به شرح زیر است که روزی عمو پورنگ با امیر محمد برای گردش به جنگل میرون دراین هنگام امیرمحمد در جنگل گم میشود وعموپورنگ وظیفه پیدا کردن او را دارد. شما در این بازی باید عمو پورنگ را همراهی کنید تا از خطراتی که با او مواجه میشوند در امان باشد وامیر محمد را پیدا کنید .چند مورد از ویژگی های این بازی:

حجم فوق الاده کم

گرافیکی مناسب

کاملا فارسی

برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمدرضا بازدید : 369 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

حتما شما جزو افرادی هستیدکه مایلید ماشین های بازی gta san andreas را تغیر دهید این با وب سایت فیس گیم تصمیم گرفت یک نرم افزار خیلی کاربردی برای شما عزیزان قرار دهد که با این نرم افزار میتوانید به راحتی ماشین های بازی gta5 را تغیر دهید .این نرم افزار دارای فضایی ساده است که به راحتی می توانید از ان استفاده کنید.هم اکنون شما میتوانید این نرم افزار را از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

محمدرضا بازدید : 323 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

به دلیل استقبال گرم شما عزیزان از بازی سوپرماریو تیم فیس گیم امروز تصمیم گرفت نسخه جدید این بازی یعنی ماریو ماشین سوار-mario kart64 را برای شما بازدید کننده گان محترم به نمایش بگذارد .این بازی شباهت زیادی به بازی کراش دارد که بازیکنان متعددی از جمله ماریو دراین بازی برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش میکنند وشما باید ماریو را در راه رسیدن به جام یاری کنید .هم اکنون شما میتوانید این بازی را با حجم کم از وب سایت فیس گیم دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 859 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (4)

حتما شما از ان دسته افرادی هستیدکه قبل از به روی کارامدن کنسول های بازی جدید به کنسول های بازی قدیمی مانند سگاومیکروروی اورده بودید واز بازی های زیبای این کنسول ها خاطرات زیادی دارید .این بازی , بازی سونیک کنسول سگا است وهم اکنون وب سایت فیس گیم این بازی رابرای کامپیوتر برای شما گرد اوری کرده است ومیتوانید از این وب سایت به طور کاملا رایگان دریافت نمایید.

محمدرضا بازدید : 1030 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

هفتمین حلقه از سری جنجالی هری پاتر بالاخره بر روی نمایشگر ها قرار است به نمایش در آید. جایی که سه قهرمان داستان به جای ورود به هاگوارتز به سرزمین هایی نا اشنا می روند تا در پی راهی برای از بین بردن ولدمورت پیدا کنند. بازی ویدیویی هری پاتر و یادگاران مرگ دیگر سیر داستان بازی های پیشین را که اکثرا مشابه بودند را نخواهد داشت هری پاتر به همراه دوستانش در محیط وحشی برون در صدد افزایش قدرت و یادگیری افسون ها و جادو هایی بر آمده اند تا در مقابل خطراتی که با آنها قرار است مواجه شوند. بتوانند مقابله کنند تا زنده بمانند و جان سالم به در ببرند. بازی سوم شخص شوتر هری پاتر این بار با تک سلاح جادویی هری پاتر و البته افسون ها و جادو های مختلفی که از ان شلیک می شود ه گیمر موقعیت های اجرای جادو های تهاجمی و دفاعی جدیدی را فراهم کرده.هم اکنون شما میتوانید این بازی زیبا ر ازوب سایت فیس گیم دانلود نمایید.

 

محمدرضا بازدید : 720 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی خرگوش هویج خور-tiny toon یکی از بازی های خاطره انگیز کنسول سگابرای تعدادزیادی از گیمر های ایرانی بوده است.این بازی دارای جذابیت وطرفدارن زیادی است که وب سایت فیس گیم امروز این بازی جذاب وپرطرفدار رابرای شما کاربران محترم با حجم فوق الاده کم به نمایش می گذارد.به همه ی شما بازی کردن این بازی راپیشنهادمیکنیم.

 

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,650
  • بازدید ماه : 2,650
  • بازدید سال : 50,065
  • بازدید کلی : 318,563
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ