loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 349 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی افسانه ای Hunted The Demons Forge در ماه May  سال 2011 توسط کمپانی معروف Bethesda Softworks انتشار یاقته است و شرکت inXile entertainment با ساخت این بازی دوباره قدرت خود را در مورد ساخت بازی های اکشن سوم شخص اثبات کرد. دو کاراکتر اصلی و نقش اول این بازی به اسم های E’lara و Kaddok  دو مزدور جسور و شجاعی که مأمور به انجام یک عملیات ویژه شده اند. داستان از آنجایی شروع می شود که در یک شهر کوچک هر روز تعداد نامعلومی از انسان ها ناپدید می شوند و طی شواهد معلوم می شود در زیر زمین و دیگر مناطق هیولاهایی به پیروی از یک هیولای عظیم الجثه قصد نابودی انسان های منطقه و تهیه غذا برای خود هستند و زیر دستان زیادی برای تحقق خواسته ی خود دارند. حال وظیفه الارا و کادوک این است که وارد میدان جنگ شوند و تا نابودی و از پای در آوردن این موجودات خبیث، متوقف نشوند. همان طور که ذکر شد نقش اول بازی Hunted The Demons Forge 2011 دوشخصیت جنگنده می باشد و شما باید قدرت دو کاراکتر را برعهده بگیرید که هریک از این دو دارای مهارت ویژه و تاکتیک جنگی خاصی هستند، E’lara یک خون آشام لاغر اندام و چابک است که با سرعت زیاد خود دشمنان را از پای در می آورد و در تیراندازی و استفاده از کمان بسیار حرفه ای تر است، و در کنار الارا، Kaddok خیلی تنومند است و قدرت بدنی فوق العاده ای داردو شمشیر زن ماهری است. وعلاوه براین کادوک از جادوهای خاصی برای نابودی هیولاها استفاده می کند که بسیار هیجان انگیز است. با این توصیفات نتیجه چنین است که برای جنگ های از راه دور، بهتر است از E’lara استفاده کنید و در نبردهای تن به تن که نیازمند بازوان قوی می باشد Kaddok را وارد میدان کنید. دنیای وحشتناک که سراسر ترس، خون، بردگی و اسیری را درخود جای داده است انتظار شما را می کشد. هم اکنون این بازی اکشن و مهیج را که سر و صدای زیادی در بین بازی های منتشر شده در سال 2011 برپا کرده است ازوب سایت فیس گیم  به طور رایگان دریافت کنید.                                                                                                                            برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

ازی افسانه ای Hunted The Demons Forge در ماه May  سال 2011 توسط کمپانی معروف Bethesda Softworks انتشار یاقته است و شرکت inXile entertainment با ساخت این بازی دوباره قدرت خود را در مورد ساخت بازی های اکشن سوم شخص اثبات کرد. دو کاراکتر اصلی و نقش اول این بازی به اسم های E’lara و Kaddok  دو مزدور جسور و شجاعی که مأمور به انجام یک عملیات ویژه شده اند. داستان از آنجایی شروع می شود که در یک شهر کوچک هر روز تعداد نامعلومی از انسان ها ناپدید می شوند و طی شواهد معلوم می شود در زیر زمین و دیگر مناطق هیولاهایی به پیروی از یک هیولای عظیم الجثه قصد نابودی انسان های منطقه و تهیه غذا برای خود هستند و زیر دستان زیادی برای تحقق خواسته ی خود دارند. حال وظیفه الارا و کادوک این است که وارد میدان جنگ شوند و تا نابودی و از پای در آوردن این موجودات خبیث، متوقف نشوند. همان طور که ذکر شد نقش اول بازی Hunted The Demons Forge 2011 دوشخصیت جنگنده می باشد و شما باید قدرت دو کاراکتر را برعهده بگیرید که هریک از این دو دارای مهارت ویژه و تاکتیک جنگی خاصی هستند، E’lara یک خون آشام لاغر اندام و چابک است که با سرعت زیاد خود دشمنان را از پای در می آورد و در تیراندازی و استفاده از کمان بسیار حرفه ای تر است، و در کنار الارا، Kaddok خیلی تنومند است و قدرت بدنی فوق العاده ای داردو شمشیر زن ماهری است. وعلاوه براین کادوک از جادوهای خاصی برای نابودی هیولاها استفاده می کند که بسیار هیجان انگیز است. با این توصیفات نتیجه چنین است که برای جنگ های از راه دور، بهتر است از E’lara استفاده کنید و در نبردهای تن به تن که نیازمند بازوان قوی می باشد Kaddok را وارد میدان کنید. دنیای وحشتناک که سراسر ترس، خون، بردگی و اسیری را درخود جای داده است انتظار شما را می کشد. هم اکنون این بازی اکشن و مهیج را که سر و صدای زیادی در بین بازی های منتشر شده در سال 2011 برپا کرده است از وب سایت فیس گیم به طور رایگان دریافت کنید.

 

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Cpu: Intel Pentium 4 3.0 GHz or equivalent AMD Athlon 64 3000
Ram: 512 MB (Windows XP) / 1 GB (Windows Vista)
Video Cards: 256 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 5 GB

Alochol 120%

روش کرک :

از لینک زیر کرک بازی را دریافت کنید و در محل بازی نصب کرده و اجرا کنید تا بازی کرک شود. روش کرک کردن بازی و فایل های فشرده کاملا تست شده و سالم می باشد.

::

حجم فایل           5.39GB

پسورد              ir-dl.com

دانلود

منبع        ایرانیان دانلود


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,494
  • بازدید ماه : 1,494
  • بازدید سال : 48,909
  • بازدید کلی : 317,407
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ