loading...
فیس گیم بزرگترین مرجع دانلود بازی های کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
محمدرضا بازدید : 364 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (1)

                                                سری بازی های Call Of Duty که رقیب جدی سری بازی های Battlefield نیز می باشد، نسخه سوم خود را برای قدرت نمایی بیشتر روانه بازار کرد. ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد. COD: MW3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود. خوشبختانه MW3 با پشتوانه دو نسخه قبلی خود توانسته داستان بسیار خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد هم اکنون شما می توانید این بازی زیبا وپرهیجان را از وب سایت فیس گیم دانلود نمایید.

برای دانلود به ادامه مطب بروید....

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/7/Vista
Cpu: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Ram: 2 GB
Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA® GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 16 GB                   

دانلود DVD اول   8 گیگابایت                      دانلود

 

دانلودDVD دوم  6 گیگابایت                       دانلود

 

پسورد                                               ir-dl.com

 

 

منبع     ایرانیان دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amirreza در تاریخ 1392/05/11 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
من یه وبلاگ دارن که داره خوب پیشرفت میکنه و ....
رتبه الکسامونم خیلی خوبه...
خلاصه ی امر از شما میخوام که به عنوان نویسنده در فروم سایته من فعالیت کنید...
در صورت فعالیت واقعی هم ( شکلک ) تمام تبلیغات و تنظیمات و همه چیر انجمن به خود شما داده میشود.
پاسخ : داداش گلم وب سایت خودم کاملا وقتما برده وگرنه همین الان توانجمن باهات همکاری می کردم .
پاسخ : من در هیــــــــــــــــــــــــچ سایتی فعالیت نمی کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,326
  • بازدید ماه : 2,326
  • بازدید سال : 49,741
  • بازدید کلی : 318,239
  • کدهای اختصاصی

    صفحات پاپ آپ